Nuo rugsėjo 20 dienos Anne Mere tampa kepyklų „Fazer Bakery Baltic“, Lietuvoje atstovaujančių „Gardėsio“ duonos prekiniam ženklui, vadove. Ji pakeitė trejus metus įmonei vadovavusį Klavs Berzins.

Anne Mere turi reikšmingą 20 metų patirtį greito apyvartumo prekių (angl. FMCG) versle. Prieš prisijungdama prie „Fazer“, ji ėjo įvairias vadovaujančias pareigas Šiaurės šalių maisto kompanijoje „HKScan“, kuri Lietuvoje atstovauja įmonei „Klaipėdos maistas”. Anne Mere pastaruosius penkerius metus vadovavo šios įmonės verslui Baltijos šalyse.

Per daugiau nei 20 metų patirtį vadovaujančiose pareigose A. Mere buvo atsakinga už verslo valdymą, veiklos kompetencijų gerinimą, prekės ženklų strategijų įgyvendinimą ir mažmeninio verslo plėtrą skirtingose ​​rinkose.

„Didžiuojuosi turėdama galimybę prisidėti prie „Fazer Bakery“ verslo Baltijos šalyse. Didžiąją savo karjeros dalį dirbau maisto sektoriuje, pastaruosius 18 metų specializavausi pašarų, broilerių ir kiaulienos gamybos, perdirbimo ir pardavimo versle Baltijos šalyse. Tikiu, kad ši mano patirtis ir kompetencijos prisidės prie tolimesnio „Fazer“ verslo augimo ir jo pozicijų stiprinimo“, – teigia A. Mere.

Naujoji vadovė prisijungia prie kompanijos duonos rinkai susiduriant su iššūkiais – šių metų pirmąjį pusmetį lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai ji Lietuvoje traukėsi 2 proc. Nepaisant to, įmonė „Fazer Lietuva“ Lietuvoje šiuo laikotarpiu kilstelėjo savo rinkos dalį iki 16 proc. ir yra antras didžiausias žaidėjas kepinių rinkoje.*

Vienais pagrindinių ateities iššūkių įvardijami besikeičiantys vartotojų įpročiai: kasdienius apsipirkimus keičia dideli apsipirkimai (savaitinis bei atsargų papildymo) – jų dalis ūgtelėjo nuo 33 proc. 2019 m. iki 60 proc. 2021 metais.** Kepykloms tenka prisitaikyti ir vartotojams pasiūlyti didesnio formato populiariausius gaminius.

Taip pat didelę įtaką daro e-komercija – šiandien jau 34 proc. lietuvių perka maisto produktus internetu bent kartą per mėnesį, todėl patrauklūs pasiūlymai virtualioje erdvėje – vienas svarbiausių strateginių žingsnių.** Galiausiai, mažėja tradicinių duonos gaminių populiarumas: tamsios duonos traukėsi 8 proc. Tačiau modernūs kvietiniai formatai (sumuštinių duonos, porcijinės duonelės, tortilijos ir kt.) augo 12 proc., atverdami naujų galimybių produktų vystymui ir jaunųjų duonos valgytojų pritraukimui.*

Apie „Fazer Lietuva“:

Lietuvoje „Fazer Bakery Baltic“ atstovauja UAB „Fazer Lietuva“ – viena pirmaujančių kepyklų šalyje, prekiaujanti duonos gaminiais, pažymėtais „Gardėsio“ prekės ženklu. Kaune esančioje kepykloje šiuo metu dirba 226 darbuotojai. Populiariausi įmonė prekių ženklai – „Jorė“, „Sėklų“ duona, „Bočių“ duona. Žinomiausi „Fazer“ saldumynų prekių ženklai Lietuvoje yra „Karl Fazer“ ir „Geisha“.

Apie „Fazer“ grupę:

„Fazer“ – tai unikalias maisto patirtis siūlanti kompanija, kviečianti žmones mėgautis geriausiomis dienos akimirkomis. Šiais metais 130 metų jubiliejų mininti grupė yra finansiškai stiprus rinkos žaidėjas, turintis aiškią ateities strategiją. „Fazer“ orientuojasi į greito apyvartumo prekių kategoriją, veiklą vykdo aštuoniose šalyse ir eksportuoja į dar 40. 2020 m. „Fazer“ grupės grynieji pardavimai siekė 1,1 mlrd. eurų, joje dirbo virš 8 500 darbuotojų.

* AC „Nielsen“ šviežios pakuotos duonos moderni rinka, 2021 pirmas pusmetis vs 2020 pirmas pusmetis.

** AC „Nielsen” tyrimas ”Shopper trends 2021” ir ” Shopper trends 2019”