Vykdydama tarptautinės plėtros tikslus „Fazer“ grupė, veikianti ir Lietuvoje, įsigijo vaisių kokteilių (angl. smoothies) įmonę „Froosh”. Tai pirmaujantis tirštųjų kokteilių prekinis ženklas Suomijoje ir Švedijoje, taip pat turintis stiprias pozicijas Danijoje bei Norvegijoje, prekiaujantis ir Baltijos šalyse. Įsigydama šią įmonę „Fazer” įžengia į naują produktų kategoriją, taip dar labiau išplėsdama savo asortimentą mažmeninės prekybos rinkoje. „Froosh“ taps „Fazer Lifestyle Foods“ verslo srities dalimi, siūlančia sveikus vaisių produktus.

„Froosh“ įmonės įsigijimas puikiai atitinka „Fazer“ ateities plėtros ir tarptautiškumo strateginius tikslus, kurie įgyvendinami praplečiant produktų asortimentą turimose ir naujose mažmeninės prekybos rinkose. „Froosh“ taps „Fazer Lifestyle Foods“ verslo srities dalimi, siūlančia sveikus vaisių produktus. „Fazer Lifestyle Foods“ verslo sritis orientuojasi į augalinės kilmės produktus, išsiskiriančius patogiu vartojimu (angl. on the go).

„Fazer“ grupės generalinis direktorius ir prezidentas Christoph Vitzthum pabrėžia, kad „Fazer“ iki 2022 m. siekia tapti vienu iš 3 didžiausių augalinės kilmės maisto gamintojų Europoje, kurio pajamos pasirinktose šiaurės rinkose siektų 300 mln. eurų. Anot C. Vitzthum, įmonės „Froosh“ įsigijimas yra šios verslo plėtros dalis, nes tikimąsi, kad tirštųjų vaisių kokteilių rinka turėtų augti ne mažiau kaip 10 procentų per metus.

„Atsakingas gyvenimo būdas, o kartu ir rūpinimasis savo sveikata bei gerove – tai stiprios pasaulinės vartotojų tendencijos, kuriose mes matome didelį potencialą. Todėl „Fazer“ įmonių grupė tampa modernia ir atsakinga maisto kompanija. Naujoji įmonės misija – maistas, kuriantis vertę – ne tik palaiko mūsų strateginius tikslus, bet ir atveria naujas galimybes auginti savo verslą bei plėsti jį į tarptautinius vandenis“, – teigia C. Vitzthum.

Po „Froosh“ įmonės įsigijimo Brendan Harris – „Froosh” generalinis direktorius – tampa vykdančiuoju „Fazer Lifestyle Foods“ direktoriumi.

„Froosh“ – lyderis šiaurės Europos vaisių kokteilių rinkoje

„Froosh“ – tai švedų kompanija, įsikūrusi šiaurės Europos regione, tačiau jos eksportuojamo verslo dalis smarkiai auga. „Fazer“ grupė įsigyja „Froosh“ iš „Unilever Ventures“ (rizikos kapitalo fondo, priklausančio „Unilever“), kuri buvo pagrindinė „Froosh“ savininkė nuo pat pradinės investicijos į „Froosh“ 2008 metais. Prekės ženklas siūlo platų unikalių ir pamėgtų tirštųjų vaisių kokteilių pasirinkimą. Jiegaminami naudojant aukščiausios kokybės vaisius ir yra 100 procentų natūralūs, be pridėtinio cukraus ar konservantų.

„Froosh“ puikiai atitinka rinkoje didėjantį poreikį sveikiems maisto pasirinkimams, ypač tinkamiems vartoti kelyje. Šiuo metu „Froosh“ yra ryški vaisių kokteilių rinkos lyderė Šiaurės Europoje, turėdama ten 35 proc. rinkos dalies. Įmonėje dirba daugiau nei 50 darbuotojų visame Šiaurės Europos regione. Nepaisant stiprių pozicijų šiaurės šalyse, „Froosh“ produktai eksportuojami ir į tokias šalis kaip Islandija, Baltijos šalys, Vokietija, Airija, taip pat neseniai pasirodė ir Japonijoje. 

„Fazer Lifestyle Foods“ atliepia naujus rinkos poreikius

„Fazer Lifestyle Foods“ buvo įkurta 2017 m. pavasarį, siekiant atliepti besikeičiančius vartotojų poreikius tokiose srityse kaip sveikata, gerovė ir tvarus bei atsakingas gyvenimo būdas. Kartu su „Froosh“ „Fazer Lifestyle Foods“ verslo sričiai priklauso prekės ženklas „Fazer Mills“, siūlantis tokius pusryčių produktus kaip košės ir dribsniai, taip pat „Bioferme“, kurio asortimente yra avižiniai jogurtai „Yosa“. „Fazer Lifestyle Foods“ produktų vystymo komanda šiuo metu kuria stiprų, novatorišką ir tarptautinį prekės ženklą bei produktų asortimentą sveikata besirūpinančiam vartotojui.